مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 10:322022-04-12سياسي

فارس من| روستای چغابیت سفلی در کوهدشت مشکل آب شرب دارد/ آبفا: تکذیب می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، تعدادی از مردم با به راه انداختن مطالبه ای در فارس من تحت عنوان قطعی آب شرب روستای چغاپیت سفلی پیگیری شود  خواستار رسیدگی مسوولان به مشکلات آبی روستای چغابیت سفلی در شهرستان کوهدشت شدند.

در این کمپین مردمی آمده است: از ابتدای لوله کشی منازل روستای چغاپیت سفلی، واقع در لرستان، کوهدشت در بخش طرهان همیشه این روستا درگیر قطعی آب بوده است.

اما در چند سال گذشته این معضل شدت بیشتری یافته به طوری که آب شرب این روستا در 24 ساعت شبانه روز تنها نیم ساعت به روی مردم باز می شود، نبود آب زندگی را برای 1200 نفر جمعتی که در این روستا سکونت دارند را به شدت سخت کرده است.

مردم این روستا بارها به اداره آب مراجعه کرده اند، اما مسئولین مربوطه با بی توجهی به این مشکل رسیدگی نکرده اند.

به گفته مردم چغاپیت سفلی، روستای بالادستی یعنی چغاپیت علیا با این مشکل روبرو نیست و این مشکل تنها برای روستای چغاپیت سفلی بوده و این که ریشه مشکل دقیقا از کجا است هنوز مشخص نیست و بی آبی به شدت مردم این روستا را درگیر خود کرده و راهی جز خرید آب از تانکر های آب رسان با قیمت بالا برای مردم نمانده است.

مردم روستای چغاپیت سفلی از خبرگزاری فارس درخواست دارند تا این مشکل را هر چه سریعتر از مسئولین اداره آب کوهدشت لرستان پیگیری کنند و تا ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| روستای چغابیت سفلی در کوهدشت مشکل آب شرب دارد/ آبفا: تکذیب می کنیم

فارس من| روستای چغابیت سفلی در کوهدشت مشکل آب شرب دارد/ آبفا: تکذیب می کنیم